Školíme srdcem
Vyberte si z pestré nabídky našich kurzů a seminářů.
Zaměřte pozornost a energii tam, kde vše začíná - do VZTAHU.
Do vztahu k sobě, do vztahu lidí v pracovním týmu a v neposlední řadě do VZTAHU K ZÁKAZNÍKOVI.
ZÁKAZNICKÝ PŘÍSTUP
Přemýšlíte, kde začít? Začněte tam, kde Vám to přinese největší efekt - u vztahu k zákazníkům.
Interaktivní prožitkové workshopy pro zaměstnance, kteří přichází často do kontaktu se zákazníky - asistenti prodeje, obchodní zástupci, zákaznický servis, přepážkoví pracovníci bank a pojišťoven, pracovníci call center a jiných služeb.
- Věříte, že to, jak na zákazníka působíte, je dalece nadřazené službě či produktu, který vyrábíte/nabízíte?
- Jaké momenty na začátku a v průběhu kontaktu se zákazníky rozhodují o tom, zda zisk poputuje k Vám nebo skončí u konkurence?
Osvojte si kouzlo verbální i neverbální komunikace.
Čeká Vás: sdílení zkušeností, techniky verbální i neverbální komunikace v reálných situacích, jiný pohled na zvládání námitek aj.
Oblasti, kterým se budeme věnovat
Síla prvního dojmu
Aby se k Vám zákazníci rádi vraceli... Co vše utváří zákazníkův první dojem a jakou roli v tom hrajete právě Vy? Na co se zaměřit? Co vše je v sázce, pokud sílu prvního dojmu podceníte?
Vztah
Základní stavební kámen Vašeho úspěchu. Dobře nastavené vztahy s Vašimi zákazníky se mnohonásobně vrátí v prodejích a recenzích. Co vše správně nastavený vztah se zákazníkem podpoří a jak jej vybudovat?
Komunikace pod drobnohledem
Užitečné zásady verbální a neverbální komunikace. Mimika, gesta, tón hlasu, autenticita, oční kontakt, úsměv... Jakou roli hraje v procesu prodeje a služeb styl komunikace? Jaké zásady pozitivní a nenásilné komunikace dodržovat?
Recenze a zpětné vazby
Jakým stylem reagovat na slovní i písemné zpětné vazby od zákazníků? Jak umocnit dobrý dojem v každé reakci? Čím podtrhnout profesionální jednání i v nepříjemných situacích?
Z kurzu si odnášíte
* Témata na sebe volně navazují. Kurz lze obsahem i délkou
upravit na míru dle potřeb Vaší firmy či organizace.
TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO MANAŽERA
Jak řídit lépe a efektivněji tak, abyste byli spokojení a zároveň měli výkonný tým.
Interaktivní prožitkové workshopy pro manažery a vedoucí týmů.
Jiný pohled na tématiku týmové spolupráce.
- Chcete změnit dynamiku svého týmu?
- Posunout se k lepším výsledkům?
- Záleží Vám na spokojenosti členů týmu?
- Chcete podpořit dobré vztahy na pracovišti?
Čeká Vás: sdílení zkušeností, koučovací techniky, techniky psychické odolnosti, efektivní komunikace a moderního time-managementu.
Poznejte sebe, abyste dokázali s lehkostí vést druhé.
Oblasti, kterým se budeme věnovat
Vnitřní motivace
Začněte u sebe. Vše, co načerpáte Vy sami, automaticky předáváte svému týmu. Znáte svá PROČ? Napojte se na své vize a dlouhodobé záměry. Stanovte si cíle, které korespondují s Vaším vnitřním nastavením.
Synergie a spolupráce
Typologie osobnosti a vzájemná komunikace. Co pomáhá k optimálnímu využití potenciálu každého člena týmu? Poznejte a využívejte talenty jednotlivců pro úspěšné fungování týmu.
Změna perspektivy
Odhalení myšlenkových stereotypů. Jaká jsou Vaše přesvědčení o fungování týmu? Jaký styl vedení upřednostňujete a jaké metody řízení se osvědčují? Jak úspěšně fungovat s větší lehkostí?
Adaptace na změny
Jak s klidem a nadhledem reagovat v různě obtížných situacích? Co nás učí problémy a v čem je schovaný potenciál? Propojte teorii s praxí. Ať už Vás nic nepřekvapí.
Z kurzu si odnášíte
* Témata na sebe volně navazují. Kurz lze obsahem i délkou
upravit na míru dle potřeby Vaší firmy či organizace.
VÝBĚR ZAMĚSTNANCŮ A JAK NA TO
Praktické nástroje a doporučení pro Váš lepší odhad a šťastnou ruku.
Interaktivní prožitkové workshopy pro vedoucí týmů, manažery, majitele firem, podnikatele a všechny, kteří vedou menší či větší pracovní skupiny.
- Jak se ve společnosti uchazeče cítíte?
- Jaký výraz má při hovoru s Vámi?
- Jaké jsou jeho reakce na Vaše dotazy?
Stejné reakce, výraz i energii pocítí následně i Vaši zákazníci.
Čeká Vás: sdílení zkušeností, technik a nástrojů ovlivňujících to, zda u Vás budou ti správní lidé na správných místech
Oblasti, kterým se budeme věnovat
Výběr zaměstnanců
Šetřete čas a peníze. Na co se zaměřit, abyste následně šetřili náklady za další výběrová řízení a odchody zaměstnanců? Zjistěte, čeho si při výběrovém řízení všímat.
Monitoring zákaznického přístupu
Jak efektivně podporovat prodejní záměry a cíle? Co vlastně sledovat? Jak celý proces zefektivnit? Investujte čas do pravidelného monitorování klientského přístupu u Vašich zaměstnanců.
Kouzlo zkušební doby
Jak během zkušební doby poznat co nejvíce? Jak nastavit požadované standardy? A jak co nejlépe podpořit žádoucí proklientský přístup u nových zaměstnanců?
Hodnocení a zpětná vazba
Příležitost k budování důvěry a dobrých vztahů. Jak často a jakou formou vést pohovory se zaměstnanci? Zpětná vazba jako příležitost pro podporu motivace jednotlivých členů týmu.
Z kurzu si odnášíte
- budete mít správné lidi na správných místech
- zjistíte, jak velkou měrou můžete celý proces podpořit právě Vy
- ušetříte čas a náklady spojené s častou fluktuací zaměstnanců
- získáte praktické nástroje, o které se v pohovorech můžete opřít
- tipy, jak postupovat v konkrétních situacích
- větší jistotu při výběru nových zaměstnanců
- inspiraci od ostatních účastníků kurzu
* Témata na sebe volně navazují. Kurz lze obsahem i délkou upravit na míru dle potřeby Vaší firmy či organizace.