Školíme srdcem

Vyberte si z pestré nabídky našich kurzů a seminářů.

Zaměřte pozornost a energii tam, kde vše začíná - do VZTAHU. 

Do vztahu k sobě, do vztahu lidí v pracovním týmu a v neposlední řadě do VZTAHU K ZÁKAZNÍKOVI.


ZÁKAZNICKÝ PŘÍSTUP

Přemýšlíte, kde začít? Začněte tam, kde Vám to přinese největší efekt - u vztahu k zákazníkům.

Interaktivní prožitkové workshopy pro zaměstnance, kteří přichází často do kontaktu se zákazníky - asistenti prodeje, obchodní zástupci, zákaznický servis, přepážkoví pracovníci bank a pojišťoven, pracovníci call center a jiných služeb. 

  • Věříte, že to, jak na zákazníka působíte, je dalece nadřazené službě či produktu, který vyrábíte/nabízíte? 
  • Jaké momenty na začátku a v průběhu kontaktu se zákazníky rozhodují o tom, zda zisk poputuje k Vám nebo skončí u konkurence? 

Osvojte si kouzlo verbální i neverbální komunikace.

Čeká Vás: sdílení zkušeností, techniky verbální i neverbální komunikace v reálných situacích, jiný pohled na zvládání námitek aj.


Oblasti, kterým se budeme věnovat

Síla prvního dojmu

Aby se k Vám zákazníci rádi vraceli... Co vše utváří zákazníkův první dojem a jakou roli v tom hrajete právě Vy? Na co se zaměřit? Co vše je v sázce, pokud sílu prvního dojmu podceníte? 

Vztah

Základní stavební kámen Vašeho úspěchu. Dobře nastavené vztahy s Vašimi zákazníky se mnohonásobně vrátí v prodejích a recenzích. Co vše správně nastavený vztah se zákazníkem podpoří a jak jej vybudovat?

Komunikace pod drobnohledem

Užitečné zásady verbální a neverbální komunikace. Mimika, gesta, tón hlasu, autenticita, oční kontakt, úsměv... Jakou roli hraje v procesu prodeje a služeb styl komunikace? Jaké zásady pozitivní a nenásilné komunikace dodržovat?

Recenze a zpětné vazby

Jakým stylem reagovat na slovní i písemné zpětné vazby od zákazníků? Jak umocnit dobrý dojem v každé reakci? Čím podtrhnout profesionální jednání i v nepříjemných situacích? 


Z kurzu si odnášíte

  • větší jistotu a radost při jednání se zákazníky
  • chuť pouštět se do nových výzev
  • odbouráte strach z námitek a jiných nestandardních situací
  • budete vědět "jak reagovat" a jen tak něco Vás nezaskočí
  • praktické tipy, které snadno přenesete do praxe
  • osobní prožitky

* Témata na sebe volně navazují. Kurz lze obsahem i délkou upravit na míru dle potřeb Vaší firmy či organizace. 

TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO MANAŽERA

Jak řídit lépe a efektivněji tak, abyste byli spokojení a zároveň měli výkonný tým.

Interaktivní prožitkové workshopy pro manažery a vedoucí týmů. 

Jiný pohled na tématiku týmové spolupráce. 

  • Chcete změnit dynamiku svého týmu? 
  • Posunout se k lepším výsledkům? 
  • Záleží Vám na spokojenosti členů týmu? 
  • Chcete podpořit dobré vztahy na pracovišti? 

Čeká Vás: sdílení zkušeností, koučovací techniky, techniky psychické odolnosti, efektivní komunikace a moderního time-managementu.

Poznejte sebe, abyste dokázali s lehkostí vést druhé.


Oblasti, kterým se budeme věnovat

Vnitřní motivace

Začněte u sebe. Vše, co načerpáte Vy sami, automaticky předáváte svému týmu. Znáte svá PROČ? Napojte se na své vize a dlouhodobé záměry. Stanovte si cíle, které korespondují s Vaším vnitřním nastavením.

Synergie a spolupráce

Typologie osobnosti a vzájemná komunikace. Co pomáhá k optimálnímu využití potenciálu každého člena týmu? Poznejte a využívejte talenty jednotlivců pro úspěšné fungování týmu.

Změna perspektivy

Odhalení myšlenkových stereotypů. Jaká jsou Vaše přesvědčení o fungování týmu? Jaký styl vedení upřednostňujete a jaké metody řízení se osvědčují? Jak úspěšně fungovat s větší lehkostí?

Adaptace na změny

Jak s klidem a nadhledem reagovat v různě obtížných situacích? Co nás učí problémy a v čem je schovaný potenciál? Propojte teorii s praxí. Ať už Vás nic nepřekvapí.


Z kurzu si odnášíte

  • větší porozumění sami sobě a svému týmu  
  • budete vědět, "jak na to" a jen tak něco Vás nerozhodí
  • možnost ovlivnit dynamiku týmu
  • větší klid a nadhled při řešení týmových situací
  • poznáte více sami sebe v roli šéfa
  • poznatky z kurzu snadno přenesete do praxe  

* Témata na sebe volně navazují. Kurz lze obsahem i délkou upravit na míru dle potřeby Vaší firmy či organizace. 

VÝBĚR ZAMĚSTNANCŮ A JAK NA TO

Praktické nástroje a doporučení pro Váš lepší odhad a šťastnou ruku.

Interaktivní prožitkové workshopy pro vedoucí týmů, manažery, majitele firem, podnikatele a všechny, kteří vedou menší či větší pracovní skupiny.  

  • Jak se ve společnosti uchazeče cítíte? 
  • Jaký výraz má při hovoru s Vámi? 
  • Jaké jsou jeho reakce na Vaše dotazy? 

Stejné reakce, výraz i energii pocítí následně i Vaši zákazníci.  

Čeká Vás: sdílení zkušeností, technik a nástrojů ovlivňujících to, zda u Vás budou ti správní lidé na správných místech 


Oblasti, kterým se budeme věnovat

Výběr zaměstnanců

Šetřete čas a peníze. Na co se zaměřit, abyste následně šetřili náklady za další výběrová řízení a odchody zaměstnanců? Zjistěte, čeho si při výběrovém řízení všímat. 

Monitoring zákaznického přístupu

Jak efektivně podporovat prodejní záměry a cíle? Co vlastně sledovat? Jak celý proces zefektivnit? Investujte čas do pravidelného monitorování klientského přístupu u Vašich zaměstnanců.

Kouzlo zkušební doby

Jak během zkušební doby poznat co nejvíce? Jak nastavit požadované standardy? A jak co nejlépe podpořit žádoucí proklientský přístup u nových zaměstnanců? 

Hodnocení a zpětná vazba

Příležitost k budování důvěry a dobrých vztahů. Jak často a jakou formou vést pohovory se zaměstnanci? Zpětná vazba jako příležitost pro podporu motivace jednotlivých členů týmu. 


Z kurzu si odnášíte

  • budete mít správné lidi na správných místech
  • zjistíte, jak velkou měrou můžete celý proces podpořit právě Vy
  • ušetříte čas a náklady spojené s častou fluktuací zaměstnanců
  • získáte praktické nástroje, o které se v pohovorech můžete opřít
  • tipy, jak postupovat v konkrétních situacích
  • větší jistotu při výběru nových zaměstnanců
  • inspiraci od ostatních účastníků kurzu

* Témata na sebe volně navazují. Kurz lze obsahem i délkou upravit na míru dle potřeby Vaší firmy či organizace.