Reference

Co o nás říkají absolventi našich kurzů.

Hotelové spolupráce

"Na kurzu mě nejvíce zaujalo, jak konkrétně s lidmi komunikovat, jak v danou chvíli správně zareagovat. Plánuji využít "někdy méně je více" (méně slov a obhajování, větší jistota v reakci). Kurz mi dal hodně do pracovního i osobního života. Dámy jsou super, bavilo mě to, mělo to atmosféru. "

Bára, recepční hotelu 

"Získala jsem větší přehled, jak řešit nepříjemné situace. Teď vím, že každá situace má řešení. Vedení kurzu hodnotím velmi kladně. Vše bylo jasné, přehledné a jednoduše vysvětlené na konkrétních příkladech. Líbila se mi také pestrost a zábavná forma prezentace, i když pro mě byl samotný kurz trochu dlouhý. Přesto byl zajímavý od začátku až do konce. Pokud bude možnost, ráda se zúčastním i dalšího kurzu od vás."

Veronika, recepční wellness 

"Přínosné pro mě bylo lepší poznání kolegů a komunikace s nimi. Jako pozitivní vidím také větší stmelení týmu a náměty na zlepšení spolupráce a pomoci. Vedení kurzu bylo profesionální a velmi zajímavé. Od jiných kurzů na podobná témata se tento lišil jednak specifickou skladbou účastníků a pak právě vysokou profesionalitou. "

Vojtěch, management

"Zaujalo mě, jak řešit konkrétní situace a jak ustát i ty nepříjemné. Forma a vedení kurzu byla skvělá, kurz byl plný užitečných informací. Lektorky vstřícné usměvavé a otevřené. Oproti jiným kurzům, které jsem absolvovala se kurz lišil autentičností, nápaditostí a praktickým tréninkem. "

Tereza, servírka 

"Největší přínos vidím v komunikaci se zákazníkem. Zaujalo mě nepoužívání negativ a inspirovala práce s vlastní energií. Vedení kurzu bylo profesionální a zajímavé, nebylo zdlouhavě opakované. Kurz mě nenudil, naopak oceňuji praktické zaměření. Hodnotím velice kladně, super :-)"

Kristýna, recepční hotelu 

"Workshop byl pro mě velmi zajímavý, nejvíce mě zaujala oblast vedení porad. Přínos vidím také v bližším poznání jednotlivých členů týmu. Kurz byl vedený velice příjemnou a hravou formou, žádná nuda."

Miroslav, management 

"Přínos vidím hlavně v komunikaci se zákazníkem a v řešení problémových situací. Kurz probíhal výborně, vše bylo srozumitelně podané. Bylo to klidné a pohodové, v rodinném duchu."

Martin, vedoucí provozu

"Za mě to byl nejlépe vedený kurz, na kterém jsem byla. Lektorky jsou skutečně jedničky ve vzdělávání. Největší přínos pro sebe vidím v konkrétní zpětné vazbě na požadavky zákazníků. "

Dana, barmanka

"Líbilo se mi řešení konfliktů. Je to něco, co mohu hned v praxi využít. Oceňuji také velké množství modelových situací a reakcí na ně. Formu a vedení kurzu hodnotím určitě pozitivně. Bylo to přínosné a vedené zábavnou formou. Proložené i spoustou situací, co člověk využije i v osobním životě. Příliš podobných kurzů jsem neabsolvoval, takže nemohu srovnávat, ale líbila se mi forma a vedení kurzu. "

Michal, zástupce vedoucího provozu

"Seminář mě donutil zamyslet se nad sebou a nad svými vzorci chování, které někdy není snadné přeučit. Inspirovaly mě reakce na negativní emoce klientů (vnímám, vidím, slyším…). Vedení kurzu bylo skvělé, lektorky se výborně doplňují, nevznikají tak hluchá místa. Seminář byl velmi prospěšný a den nám rychle utekl. Od jiných kurzů se tento lišil otevřeností a uvolněnou atmosférou. Za mě to byl naprosto a jednoznačně nejlepší kurz, jaký jsem absolvoval. "

Martin, číšník 

"Inspirovalo mě, jak se vcítit do hostů a jejich prožívání. Také jak se snažit nejít hned do konfliktu. Obě dámy byly moc fajn a příjemné. Vše bylo pěkně popsané a srozumitelně vysvětlené. Byl to příjemně strávený čas a rychle to uteklo."

Pavlína, recepční wellness

"Nejvíce mě zaujala kontrola svých vlastních emocí a pak reakce v kontaktu se zákazníky. Velice kladně hodnotím také vedení kurzu, byla jsem se vším spokojená. Oceňuji, že to bylo o nás samotných a našich potřebách. Velice ráda bych pokračovala v nějakém dalším semináři."

Jana, servírka

"Kurz mi dal možnost vidět, že v každé situaci máme více možností, jak je řešit. Také jsem si uvědomila, jak důležitá je verbální komunikace a slova, která používáme. Velice se mi líbilo vedení kurzu, praktické a směrem k naší profesi. Oceňuji možnost vyzkoušet si, jak nejlépe zvládnout konkrétní obtížné situace. Tento kurz mi velmi sedl a oslovil mě, byl praktický, zaměřený k potřebám v mé práci."

Marta, recepční hotelu

"Nejvíce mě inspirovalo zvládání emocí, slovní vyjádření a pomoc při řešení stresových situací. Forma kurzu se mi líbila, vedení bylo srozumitelné. Zaměřovali jsme se na konkrétní situace přímo z naší praxe."

Iva, pracovnice časovací kanceláře

"Inspirovaly mě jiné přístupy v porozumění (pochopení) zákazníků. Formu a vedení kurzu hodnotím velmi kladně. Od jiných kurzů se tento lišil detailnějším řešením konkrétních situací z praxe."

Kryštof, číšník

"Největší přínos kurzu pro mě byl v komunikaci s hosty. Jak na hosty slovně neútočit, jak pochopit jejich potřeby. Vedení kurzu hodnotím kladně. Bylo to zajímavé a dozvěděla jsem se informace, které mi pomohou při práci."

Marie, recepční

"Velký přínos kurzu pro mě byl v tom, jak pracovat s negativními emocemi sami u sebe i u klientů. Byl to super kurz. Lektorky byly velmi příjemné a bylo zajímavé je poslouchat."

Julie, recepční hotelu

"Zaujal mě pozitivní přístup lektorek. Neustále pozitivní přístup v každé situaci a profesionalita. Věděly si rady s každou situací a elegantně ji vyřešily. Forma a vedení kurzu byla zábavná, formou hry, tudíž nebyla nudná. Přesto bych ocenila větší pochopení i druhé strany, ne pouze zájem klientů."

Petra, servírka

"Oceňuji tipy na to, jak si zachovat chladnou hlavu a jak se zachovat v těžkých situacích v práci i v soukromí. Za formu a vedení kurzu dávám lektorkám jedničku s hvězdičkou, jako ve škole :-) Bavilo mě, že byl kurz vedený více do hloubky."

Natálie, servírka

"Líbil se mi postup, jak se zachovat v problémové situaci. Nebrat se jako oběť, snažit se dotyčného pochopit a vyřešit situaci v klidu. Oceňuji vedení kurzu. Rozebrat teorii a následně zkoušet nácviky a rozebírat to na konkrétních příkladech, ideální forma. Věnovali jsme se konkrétním situacím a aktuálním tématům."

Pavel, číšník

"Inspiroval mě emoční semafor a potřeba zastavení, uvědomit si, že potřebuji chvíli na zpracování své emoce, než začnu se zpětnou vazbou. Vedení kurzu bylo výborné, lektorky sympatické a témata přínosná. Oceňuji velkou interakci s námi účastníky."

Simona, servírka

"Zaujaly mě techniky na zvládání a řešení problémů - snaha vyřešit je pozitivní komunikací ke spokojenosti obou stran a hlavně zákazníka. Super forma a vedení kurzu. Oceňuji otevřenost a přístup školitelek."

Lukáš, vedoucí provozu

"Zaujalo mě jednání s různými typy lidí. Kurz mi přinesl nové pohledy na věc a větší pozitivitu. Forma a vedení kurzu bylo v pohodě, pouze chvílemi trochu zdlouhavé."

Petr, číšník

"S formou i vedením kurzu jsem byla spokojená. Rozebrali jsme vše, co jsme potřebovali vědět. Vyzkouším v praxi a uvidím, co mi nejvíc pomůže. Inspirovalo mě, jak si udělat v hlavě pořádek."

Iveta, servírka