Recepce, wellness, restaurace
Školíme Vás společně, zákaznický přístup je jen jeden.
LIDSKÝ FAKTOR
jako alfa a omega Vašeho úspěchu
Kurz šitý na míru speciálně pro hotely, penziony a restaurace.
Dnešní doba recenzí je fajn, když se Vám daří. Nemusí být tak fajn, když se nakupí problémová místa. Lidský faktor je alfou i omegou Vašeho úspěchu.
Můžete disponovat jedinečnou architekturou hotelu, prvotřídní kvalitou pokojů, vynikající gastronomií, bohatým wellness... Hosté si však tvoří dojem primárně z přístupu, jednání a chování personálu.
Recepce, wellness, restaurace - školíme Vás společně, protože zákaznický přístup je jen jeden. Skvělý, všemi zónami propojený a sladěný. Vidíte to stejně? Pak jsme tu pro Vás!
Proč svěřit Váš tým právě nám?
- Neteoretizujeme - praktikujeme
- Nehodnotíme - ukazujeme cesty
- Neříkáme "kdyby" - reagujeme na aktuální stav a situaci
- Nekloužeme po povrchu - jdeme k těm nejmenším detailům, které následně dotváří celek
Získejte spokojené zákazníky, kteří se k Vám budou s nadšením vracet.
NEspokojený klient
- daleko pravděpodobněji se podělí o svou zkušenost v recenzích, čímž ovlivní v rozhodování obrovský počet Vašich potenciálních hostů
- nevrátí se ani on, ani jeho blízcí a přátelé, se kterými zkušenost posdílí
- nevyužije v budoucnu ani dílčí služby, přestože v nich byl spokojen (restaurace, wellness...)
Spokojený klient
- rád se vrátí a vezme s sebou i přátele
- napíše Vám příznivou recenzi - zmíní se o Vás na různých místech
- odpustí drobný dílčí nedostatek
- má chuť si více dopřát, využít doplňkové služby
- zakoupí poukaz na služby pro své blízké
- uspořádá u Vás firemní akci, svatbu, oslavu či její uspořádání doporučí, atd.
Oblasti, kterým se budeme věnovat
- PROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP - Co vše si pod tímto pojmem představujete a co vše se pod ním ukrývá?
- VZTAH SE ZÁKAZNÍKEM - Kde začíná a jak se tvoří?
- VIZÁŽ - Baví Vás barvy a experimenty? Jaký dojem svou vizáží vytváříme a jdeme tak naproti žádoucí image hotelu?
- GESTA - Tělo mluví za Vás, host rozumí. Neverbální komunikace je mocná čarodějka, poznejte, jak ji využít ve svůj prospěch.
- KOMUNIKACE S HOSTY - velký balík dovedností, který rozebereme do nejmenších detailů.
- KOMUNIKACE S KOLEGY - pravidla pro vzájemnou komunikaci mezi personálem aneb zákazník vidí a slyší vše.
- REAKCE V OBTÍŽNÝCH SITUACÍCH - krizové okamžiky odhalí styl Vašeho jednání. Osvojte si techniky nenásilné komunikace a buďte připraveni reagovat vstřícně a s elegancí.
Metody kurzu
VIP NABÍDKA
Hotelová a lázeňská zařízení jsou oázou odpočinku, ozdravení a relaxu. Často si však hosté při odjezdu postesknou, že se jim nechce zpět do "běžného života."
- Jak to udělat, aby i každodenní život plynul v duchu pohody, vyrovnanosti a klidu?
- Chcete dát Vašim službám nový rozměr a podpořit u Vašich hostů přenesení pohody a péče o sebe i do všedních dní?
- Chcete se odlišit od ostatních wellness hotelů a získat konkurenční výhodu v podobě inovativních workshopů s tématikou péče o zdraví a duševní pohodu?
Připravte pro vaše hosty v rámci pobytu u vás možnost účasti na seminářích, které přispějí k jejich duševní i fyzické spokojenosti.
Speciální workshopy pro vaše hosty už čekají, neváhejte nás kontaktovat pro jejich zaslání :)