Recepce, wellness, restaurace

Školíme Vás společně, zákaznický přístup je jen jeden.

LIDSKÝ FAKTOR 

jako alfa a omega Vašeho úspěchu

Kurz šitý na míru speciálně pro hotely, penziony a restaurace.

Dnešní doba recenzí je fajn, když se Vám daří. Nemusí být tak fajn, když se nakupí problémová místa. Lidský faktor je alfou i omegou Vašeho úspěchu. 

Můžete disponovat jedinečnou architekturou hotelu, prvotřídní kvalitou pokojů, vynikající gastronomií, bohatým wellness... Hosté si však tvoří dojem primárně z přístupu, jednání a chování personálu.

Recepce, wellness, restaurace - školíme Vás společně, protože zákaznický přístup je jen jeden. Skvělý, všemi zónami propojený a sladěný. Vidíte to stejně? Pak jsme tu pro Vás!

Proč svěřit Váš tým právě nám?

  • Neteoretizujeme - praktikujeme
  • Nehodnotíme - ukazujeme cesty
  • Neříkáme "kdyby" - reagujeme na aktuální stav a situaci
  • Nekloužeme po povrchu - jdeme k těm nejmenším detailům, které následně dotváří celek


Získejte spokojené zákazníky, kteří se k Vám budou s nadšením vracet.

NEspokojený klient

  • daleko pravděpodobněji se podělí o svou zkušenost v recenzích, čímž ovlivní v rozhodování obrovský počet Vašich potenciálních hostů
  • nevrátí se ani on, ani jeho blízcí a přátelé, se kterými zkušenost posdílí
  • nevyužije v budoucnu ani dílčí služby, přestože v nich byl spokojen (restaurace, wellness...)

Spokojený klient

  • rád se vrátí a vezme s sebou i přátele
  • napíše Vám příznivou recenzi - zmíní se o Vás na různých místech
  • odpustí drobný dílčí nedostatek
  • má chuť si více dopřát, využít doplňkové služby
  • zakoupí poukaz na služby pro své blízké
  • uspořádá u Vás firemní akci, svatbu, oslavu či její uspořádání doporučí, atd.

Oblasti, kterým se budeme věnovat

  • PROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP - Co vše si pod tímto pojmem představujete a co vše se pod ním ukrývá? 
  • VZTAH SE ZÁKAZNÍKEM - Kde začíná a jak se tvoří? 
  • VIZÁŽ - Baví Vás barvy a experimenty? Jaký dojem svou vizáží vytváříme a jdeme tak naproti žádoucí image hotelu? 
  • GESTA - Tělo mluví za Vás, host rozumí. Neverbální komunikace je mocná čarodějka, poznejte, jak ji využít ve svůj prospěch.
  • KOMUNIKACE S HOSTY - velký balík dovedností, který rozebereme do nejmenších detailů.
  • KOMUNIKACE S KOLEGY - pravidla pro vzájemnou komunikaci mezi personálem aneb zákazník vidí a slyší vše.
  • REAKCE V OBTÍŽNÝCH SITUACÍCH - krizové okamžiky odhalí styl Vašeho jednání. Osvojte si techniky nenásilné komunikace a buďte připraveni reagovat vstřícně a s elegancí.

Metody kurzu

  • koučovací techniky
  • trénink reálných modelových situací
  • mentoring - praktické ukázky a zkušenosti
  • diskuze - dotazy a odpovědi

Společně projdeme vše, co potřebujete. 

Praktickými metodami proškolíme Váš tým tak, aby se přístup personálu Vašeho hotelu stal klienty nejoceňovanější položkou.

VIP NABÍDKA

Hotelová a lázeňská zařízení jsou oázou odpočinku, ozdravení a relaxu. Často si však hosté při odjezdu postesknou, že se jim nechce zpět do "běžného života."

  • Jak to udělat, aby i každodenní život plynul v duchu pohody, vyrovnanosti a klidu? 
  • Chcete dát Vašim službám nový rozměr a podpořit u Vašich hostů přenesení pohody a péče o sebe i do všedních dní? 
  • Chcete se odlišit od ostatních wellness hotelů a získat konkurenční výhodu v podobě inovativních workshopů s tématikou péče o zdraví a duševní pohodu?

Připravte pro vaše hosty v rámci pobytu u vás možnost účasti na seminářích, které přispějí k jejich duševní i fyzické spokojenosti.

Speciální workshopy pro vaše hosty už čekají, neváhejte nás kontaktovat pro jejich zaslání :)